Minőségtechnikák

Képzés leírása

MINIMÁLIS LÉTSZÁM: 10

MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 15

ÓRASZÁM: 40

A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a minőségjavítás 4 alapelvét, a folyamatok fejlesztését, a csoportmunka előnyeit, a hatékony csoport jellemzőit és a csoportmunka lefolytatását. További cél a problémamegoldás elméleti és gyakorlati alapismereteinek megismerése. Ok-okozati diagram (Ishikawa) összeállítása, az adatmegjelenítésben alkalmazott módszerek megismerése: szabályozó kártya, 4 lépéses modell, javító típusú problémamegoldás, megelőző típusú problémamegoldás. Adat és információgyűjtő módszerek: brainstorming, NCM, adatgyűjtő lap. Okkeresésben használható módszerek: Lorenz-Pareto diagram, hisztogram. Összefüggések feltárásában alkalmazott módszerek: szórtpont diagram, kapcsolati diagram, affinitás diagram, hibafa elemzés (fa diagram), mátrix diagram, faktoranalízis. A képzés során a résztvevők a megismert módszereket önállóan alkalmazzák kiscsoportban, irányított probléma megoldás során.

Engedélyszám: E- 001132/2015/D003

Érdeklődés

Jelentkezést segítő mentor

Babics Anett
+36 30 332 7587

Kapcsolódó Események